13 Şubat 2012 Pazartesi

ANNE SÜTÜNÜ ARTIRAN GIDALAR, ÇAYLAR


Önceki yazımda bahsettim, zorlu bir süreçten geçtik ve sütüm kesildi. Sütün yeniden gelmesini sağlayan besinlerse şunlar oldu:


İRMİK: Helvası, tatlısı yapılabilir

BOZA: Hazır alıp içiyordum, gerçekten çok fayda etti

YEŞİL SOĞAN: Sabah kahvaltısında bile peynir ekmek yeşil soğan yedim =) Ama size salatasını tavsiye ederim.

MARUL: Yine salatada yiyebileceğiniz gibi, muftağa gidip geldikçe yiyin

BALIK: İstediğiniz şekilde yiyin

BULGUR: Pilavı da olur, Çorbası da Kısır da.. Ben sevdiğimden daha çok kısır yapıyordum hem içine marul ve yeşil soğan da konulduğundan oldukça etkili.

REZENE, ANASON, KİMYON, MUSKAT: Asla eczaneden süt yapan çaydan alıp içmeyin derim bu çok daha etkili. Aktardan aldığım bu bitkilerden birer çay kasığı kaynamış suya katıp 5-10 dakika demlenmesini bekler sonra da içine bal katıp içerdim. Önemli olan bunu sürekli olarak, günde 4-5 bardak şeklinde içmeniz. İlk günler etkili değil zannedebilirsiniz ancak 1 ya da 2. haftanın sonunda ne kadar etkili olduğunu göreceksiniz. Ayrıca rezene zayıflamaya ve bebeğin gazına da çok faydalı.

(AĞUSTOS/2011)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder