14 Şubat 2012 Salı

BU PANTOLONA BA-YIL-DIM!

Örgü konusunda maharetli bir arkadaşımın web sitesi var orada bu Hello Kitty'li pantolonu görünce o kadar beğendim ki.. Benim çocukluğumda Sindy Bebek'ler meşhurdu. Şimdilerde herkeste Hello Kitty var. Ama şunu söylemeden geçemeyeceğim, koca koca kızlarda bu figürler absürt duruyor. İçinizdeki çocuk büyümemiş olabilir ama Hello Kitty'li çanta, tişört v.s belki de benim tarzıma uymadığından yakıştıramıyorum..

Ama kızım olsa baştan sona Hello Kitty'le donatırım onu. Madem kızım yok ben de kızım gibi sevdiğim biricik yeğenim Azroşuma aldım. Kendisi tam bir kokoşşşş =)

İşte bahsettiğim Örme Pantolon ve ona takım olarak ilave ettiğim Hello Kitty'li şapkası.




Bu da bizim moda ikonu kokoşlar kraliçesi Azramız =)




4 yorum:

  1. ay ay benim kizim teyzesinin bloguna konuk olmusta benim haberim yokmus.pantolonumuza herkes bayildi.soguk kis gunlerinde kizimi sicacik tuttu.yapanin tekrar eline emegine saglik;)

    YanıtlaSil
  2. Blogumun en kokoş modeli =)

    YanıtlaSil
  3. tuuba hanım acab arkadaşınızın sitesi nedir birde internetten satış yapıyormu

    YanıtlaSil
  4. Evet, internetten satışı var. Ödemeyi havale şeklinde yapıyorsunuz.. Facebook üzerinden satış yapıyor. Adres ise şu; https://www.facebook.com/pages/KoKosh-%C3%96rg%C3%BC-Butik/337691569576678?ref=ts&fref=ts Sevgiler..

    YanıtlaSil