13 Şubat 2012 Pazartesi

İLK YAŞ PARTİSİ =)

9 Kasım 2011, saat 10:06 Oğlumun ilk yaş günüydü. Ama ben ve babası çalıştığımızdan, Ahmet Kaan da o dönemde biraz hasta olduğundan erteledik ve 27 Kasım'da yaptık.

Aksilik o ya, o gün de ben hastaydım ve hayatımda ilk kez sesim kısılmıştı. Neyse ki herşeye rağmen içimize sinen samimi bir parti oldu.. Anaannesi, teyzeleri, enişteleri, arkadaşlarımız ve tabi ki çocukları yalnız bırakmadılar bizi.. Blogu yeni kurduğumdan o güne ait fotoğrafları, her ne kadar telaştan fazla çekemesek de, şimdi yayınlıyorum haliyle =) İlk fotoğraf davetiyemiz. Kendim hazırladım bu davetiyeyi ve maille davetlilere bunu gönderdim..






Ve işte ev partimiz ve mamalarımız =)







Bu da davetliler için günün hatırası olarak hazırladığım küçük hediyelik kalemler. Kızlara pembe, erkeklere mavi =)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder