17 Şubat 2012 Cuma

MAKARNANIN EN GÜZEL HALİ

Makarnayı severim. Ama öyle sadesini değil. Karman çorman olacak. Mantar, tavuk, kaşar peynir, soğan, biber, domates, salça, sarımsak, çeşitli baharatlar... Ve tabiiii soya sosu.. Bol malzemeli spagetti birçok yemekten evla bana. Ben de iyi yapıyor olmalıyım ki; evlendiğimiz zaman makarna sevmem, yemem diyen eşim, artık kendisi teklif ediyor makarna yiyelim diye =) Bu arada küçük erkeğim de bayılıyor spagetti yemeye..


Birkaç küçük detay sayesinde hem şaşırtıcı hem de şık sunum yapmak mümkün. Tıpkı benim yaptığım bu sosisli makarna gibi. Spagettileri sosislerin içinden geçirdim ve bu şekilde tencerede pişirdim. Gerçekten çok hoş görünüyor değil mi?


 Ben sosisle yaptım ama siz isterseniz, alternatif üretebilirsiniz.. Örneğin; Mantar, Çeri domates gibi çoğaltılabilir örnekler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder