13 Şubat 2012 Pazartesi

NE GÜZELSİN OĞLUM

İşyerinde masamdayım, her an gözümün önünde sen varsın.. Sabah evden çıkıp işe gelirken çok ağladın, hem de gözümün içine öyle bir baktın ki, yüreğime dokundun bebeğim..

Seni çok özlüyorum.. Gün içinde sık sık fotoğraflarına bakıyorum, ne tatlısın, ne  güzelsin oğlum.

Büyüdüğüne şahit oluyorum, her gün yeni huylar edinmene.. Karakterin şekilleniyor gözümün önünde.. Ve ben seyrine doymuyorum..

Sen de beni özlüyorsun, hissediyorum.. Uyurken mutlaka bana dokunmak istiyorsun, varlığımdan emin olmak için. Azıcık hareket edecek olsam, gideceğim sanıp, uykulu uykulu hemen gözünü açıyorsun, eğer yanındaysam gülücük atıp tekrar başını yastığa koyuyorsun, uyuyorsun... Ben bu haline bayılıyorum..

Bir de yanlış bir şey yaptığında, kendini affettirmek için öyle bir sevimli oluyorsun ki, insan taş olsa erir karşında =) Sana kızgın şekilde baktığımda, gülümseyerek, gözlerini dört beş defa kırpıyorsun, anlatılmaz yaşanır dedikleri türden bir şey o bakışın.. Nasıl beceriyorsun bilmiyorum ama beni her seferinde yeniden kendine aşık ediyorsun =) Evlat aşkı güzel şeymiş doğrusu…

2 yorum:

  1. COK TATLISINIZ RESIMLERINIZE BAYILDIM..RABBIM MUTLULUGUNUZU OMUR BOYU DAIM ETSIN..
    TARIFLER COK GUZEL CANIM..♥

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim, Amin.. Beğenmene, takip etmene sevindim =)

    YanıtlaSil