13 Şubat 2012 Pazartesi

OĞLUMA MEKTUP...

Canım oğlum, miniğim, küçük sevgilim.. Tam 8 ay 25 gün oldu sen aramıza katılalı. Ben aylardır eksik ifade ederim diye erteliyorum bu yazıyı. Senin içimizde her geçen gün büyüyen sevgin karşısında o kadar zayıf ki kelimeler..

Seni ne çok sevdiğimi söylemekle başlamalıyım belki de. Gülüşün, bakışın, saçının rengi, hala tam basamayan adımların, benimkine benzeyen minik tombul parmakların, her şeyinle bizim oluşun, bizden oluşun..


Dünyama girdiğin andan itibaren değişti her şey, saflaştı, temizlendi, arındı.. Bambaşka gözle bakmaya başladım ilk kez hayata, annelik gözüyle.. Hassaslaştım, duyarlılaştım, endişelerim de arttı elbette.


Öyle ki; gece sen uyanmamış olsan bile sık sık uyanıp kontrol ediyorum seni. Nefes alış verişlerini dinliyorum. Terden ıslanmış saçlarını siliyorum avucumun içiyle, yüzünü okşuyor, tenini kokluyorum. Ve şükrediyorum elbette. Seni verene ne kadar şükretsem az, biliyorum...


Akşam babanla eve geldiğimizde gülücüklerle karşılıyorsun bizi. Sanki sabahtan akşama kadar gelişimizi dört gözle beklemiş gibi.. Gözlerinin içi gülüyor, ifaden heyecanlı.. İşte o an bütün yorgunluğumu alıyorsun. Günün en güzel anları, akşam başlıyor bizim için..


Şu anda ise; emekliyorsun. Tek başına ayağa kalkıp yine tek başına oturabiliyorsun. Baba, dede, mama, meme, nemnem diyorsun. İlk dişin çıktı. Çok hareketli, güleç bir bebeksin. Oyuncaklarından çabuk sıkılıyor ben ya da babanla oynamaya bayılıyorsun. Kızdığımı anlayıp dudak büküyor, şakacıktan dedim diyince hemen unutup kahkaha atıyorsun..


Hızla akıp geçiyor zaman.. Ve ben her gün biraz daha hissediyorum büyüdüğünü. Daha da büyü istiyorum. Benimle konuşmanı, sabahları yanıma gelip öpücükle uyandırmanı, annecim demeni, birlikte oyuncaklar almayı ve dahasını, dahasını sabırsızlıkla bekliyorum..


Seni seviyorum oğlum.. Seni yeryüzündeki beşeri sevgilerin hepsinden daha üstün bir sevgiyle seviyorum...


(Ağustos/2011)

4 yorum:

  1. Keyifle ve duygulanarak okudum,ne hoş mısralara dökülen bu güzel duygular.

    YanıtlaSil
  2. Evlat sevgisi insanı edebiyatçı yapıyor =) Teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  3. maşallah oğlunuza ve size.keyifle ve aynı duyguları paylaşarak okudum yazınızı ..takibe aldım sizi ..sevgiyle..

    YanıtlaSil