26 Şubat 2012 Pazar

ÖKSÜRÜK İÇİN EN DOĞAL FORMÜL BULUNDU

Hiçbir şeyi boşyere yaratmadı yaradan.. Toz zerresinin dahi bir yaradılış gayesi var şu hayatta.. Kiminin hikmetini tahayyül edemesek de bazıları, apaçık belirtilmiş. Tıpkı Kur'an-ı Kerim'de adı geçen zeytin gibi. Zeytinin üzerine and içiliyor biliyorsunuz ki..




Bütün bu ince düşüncelere bir geçiş aşaması yaşadım elbette. Cuma günü oglum birden hastalandı. Aksam üzeri dolu dolu öksürük, geceye dogru 38.5 ateşle birleşti. Sabaha kadar 3 kere verdigimiz Dolven isimli ateş düşürücü az çok etki etse de tam olarak geçiremedi ateşi. Cumartesi oğlumu bu halde bırakamayacağım icin işe de gitmedim.

İnmeyen Ateş, bitmeyen oksuruk, diğer taraftan diş ağrısı gündüz de tam hız devam.. Belli ki hastalığımız bu kez boğaz enfeksiyonu. Esimle telefonda konuştuğumuzda acile götürme kararı aldık. Ancak daha sonra acile gidersek, enfeksiyon sebebiyle doktorların antibiyotik vereceklerine adım gibi emin olduğumdan götürmedim. Zamanında zaten bronşioliti sebebiyle fazlasıyla antibiyotik yedi. Doktorları boşverdim, aktarın yolunu tuttum.

Ihlamur, kusburnu ve doğal antibiyotik olan papatya aldıktan sonra, arkadasimin tavsiyesiyle marketten zeytinyağı ve limon sipariş ettim. Eve geldigimde ateş devam ediyordu. Önce ılık bir duş aldırdım miniğe sonra bitki karışımından içirdim. Bir süre sonra uyuyup dinlendi. Kalktığında da, arkadaşımın "Bu formülün geçirmediği öksürük yok" dediği zeytinyağı+limon ikilisini denedim. 1 çay kasigi zeytinyağı ve 1 çay kasigi limonu cezvede ılıttıktan sonra 1 tatlı kasigi olan karışımı ogluma içirdim. Sabah, öğlen, akşam verdikten sonra öksürüğü önemli ölçüde azaldı. Ateşimiz de gitti şükür ki.. Hastalık su an hala tamamen bitmemiş olsa da, oglumun antibiyotik kullanmadan gözle görülür sekilde düzelmesi beni nasil mutlu etti, tahmin edersiniz.

Zaten şifası her daim konuşulan zeytinyağı da, gözümde daha da büyüdü, büyüdü, büyüdü...

 Not: 16 aylık olan oglum 6 disini birden çıkarmaya çalışıyor. 2 gün icinde 3 tanesi patladı, geriye 3 kaldı. 2 alt kesici, 2 köpek, 2 azı.. Diş cikarma dönemlerinde çocukların boğaz enfeksiyonu geçirmesi sık rastlanılan bir durum. Normalde diş ateşi 38 dereceyi geçmez. Ancak işin içine enfeksiyon girince artabiliyor.. Aynı zamanda öksürüğün yanında burun akıntısı ve hapşırık da sık görülüyor..

Son olarak zeytinyağı formülünü şiddetle tavsiye etmekle birlikte, bütün hasta bebişlere Allah'tan acil sifalar diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder