14 Şubat 2012 Salı

SEVGİLİLER GÜNÜ

Kimine mantıksız ya da gereksiz gelse de, ben Sevgililer Günü de dahil bütün özel günleri seviyorum ve geçiştirilmemesi gerektiğine inanıyorum. İnsanın sevdiği kişi için bişeyler yapmak istemesi, çabalaması dünyada maddi olarak asla karşılığı olmayan şeyler..

Eşim benim kıymetlim.. Eşten de öte dostum, sırdaşım o benim. Başımı omzuna yasladığımda dünyanın bütün yükünü alıyor sırtımdan. Güç veriyor, ve en önemlisi güven..

Dün gece oğlumu uyuttuktan sonra, dünyalar tatlısı sevgilim için, şirin bir pasta yapmaya karar verdim. Sürprizi saklamak biraz zor oldu aynı evde tabi. Bir de eşim ben uyumadan uyumaz kesinlikle. Diğer odadan ha geldi, ha gelecek, görecek diye sakına sakına yaptım pastamı. Renkler azıcık bulaşmış olsa da bence sonuç gayet başarılı oldu =) 


Tarife gelince. Hem çalışan hem de bebekli olunca zaman kısıtlı oluyor. Bu yüzden kekimiz hazır yuvarlak pasta tabanı. Ben onu kalp şeklinde kestim. Kahveyle kekin alt katını ıslattım. Ardından kakaolu krema sürdüm. Üzerine muz dilimleri, Antep fıstıklı çikolata parçacıkları ve badem kırıkları koydum. Üst kekini de kahveyle ıslattıktan sonra üzerine kapatıp beyaz krem şanti sürdüm. Kırmızı gıda boyasıyla krem şantinin bir kısmını boyayıp, pastamın kenar süslemesini yaptım. Üzerindeki modellemeler ise şeker hamuru. Arkada gördüğünüz kahverengi çubuk çikolataya batırılmış hazır çubuklar. Modellerin arkasına destek olarak koydum. Modeller daha sağlam olsun diye birkaç yerine de kürdan batırdım.. Hepsi bu! Çok şirin ama di mi ? =)


Bu da gecenin sonunda çekildiğimiz kare. Saat sabaha karşı 3'e yaklaşıyor. İtiraf ediyorum; hiçbir fotoğrafta bu kadar çirkin çıkmamıştım =) Pastanın üzerindeki model bile benden daha güzel.. Uykusuzluktan gözlerimi açamıyorum ama yine de mutluyum =)




4 yorum:

  1. çok şeker canım,sevgiyle yapıldığı için..hep mutlu ol...banu:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Hayatım,, bilmukabele =)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel canım nice güzel mutlu özel günlere:)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Ayşecim. Ben de senin için aynı dilekleri diliyorum..

    YanıtlaSil