3 Mart 2012 Cumartesi

BEN OLSAM GİYERİM!

Ara ara alışveriş sitelerine göz atıyorum. En çok da Limango, Trendyol ve Markafoni'ye. İndirimli, her tarz kıyafet bulmak mümkün. Benim gibi çalışıp mağaza mağaza dolaşamayanlar için internetten alışveriş en iyi alternatif. Ancak zaman zaman fotoğraftakiyle satın aldığınızı aynı bulamadığınızda hayal kırıklığına uğramayı da göza alacaksınız.

Modaya gelince. Açık konuşayım ki moda delisi biri değilim. Yani bir şeyi asla sırf moda diye almam. Misal; UGG botlar.. İlk başlarda sevimli bulsam da herkesin ayağında görmekten iyice midem bulandı kendisinden. Memlekette amma tiki var diye düşündüm (Kızmayın tamam =) Nitekim, herkes gibi benim de kendime has bir giyim tarzım var ve her yıl çıkan renk seçenekleri arasında kendi çizgimde ilerlemeye çalışıyorum. Zaten alışveriş sitelerine göz atmak bile yılın renklerini, tarzını öğrenmeniz için yeterli. Yani onlarca moda dergisi alıp karıştırmanıza gerek yok aslında =)

Hepsine çok ayılıp bayılmasam da internete göz atıp sizin için kendi tarzıma yakın birkaç kıyafet seçtim. Yaniiii Ben olsam giyerim bunları.. Beğenmeme hakkınız elbette var..

(Bir dahakine size gardolabımdan kıyafetler seçip, fotoğrafını çekeceğim, bekleyin =)


Pudra rengi önü kat kat gömlek çok güzel bana göre. İş kadınları için de ideal.
Bu da daha spor bir tunik. Aynı zamanda şık da duruyor. Kendisi dökümlü olduğundan altına mutlaka dar giyilmeli.
İki renkli elbiselere bayılıyorum. Somon rengi bu elbise de çok hoşuma gitti. Şapka dışında herşey tamam
Uzun etekleri geçen yaz çok gördük dışarıda. Bu yıl da bu furya devam edecek gibi. Fotoğraftaki eteği çok beğendim
İki renkli bu elbise de fena değil.
Hem eteğe, hem de kırmızı kurdela kemerine bayıldım. 10 Puan
İki renkli elbise gayet şık benim de zaman zaman tercih ettiğim modellerden. Sizin de dolabınızda bu tarz birkaç elbise bulunmalı bence.

Tuniğin rengi çok hoş, desenleri de öyle. Hem işyerinde hem arkadaş buluşmalarında rahatlıkla giyebilirsiniz.
Hardal rengini normalde çok tercih etmem ama üstü leopar desenli bu elbisede çok güzel durmuş. siyah opak çorapla tamamlanmış, beğendim..
İşte yine benim sevdiğim renkte tunik/elbise. altına ister tayt ister dar bi pantolon giyin. kollarda kalın bir iki bilezikle, güzel bir çantayla çok şık olur.
Rugan ayakkabıları seviyorum, yeşil olunca ayrı bir seviyorum. Topuktaki taş detayı da güzel durmuş.


3 yorum:

  1. bende tarzını çok beğendim canım.. Gardolabından paylaşacağın kıyafetleri merakla bekleyenlerdenim..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim =) Üşünme durumlarından kurtulduğum vakit, en sevdiklerimi fotoğraflayıp, koymayı planlıyorum ;)

    YanıtlaSil
  3. 'üşenme durumları' tabi =)

    YanıtlaSil