9 Mart 2012 Cuma

BU AYAKKABILARI İSTİYORUM

En çok ayakkabı alış verişini seviyorum. Hele ki bir de içime sine sine aldıysam benden mutlusu yok. Topuklu ayakkabılar çoğunlukla tercihim. Ortaokuldan başlayan topuklu ayakkabı geçmişim var. Benim dönemime göre erken bir yaş. O dönemde kendime ait topuklu ayakkabılarım da yoktu aslında ama, 2 ablam da benim gibi 37 numara giydiklerinden, sayelerinde ben biraz erken başladım topuklu tecrübesine =)) İnsanın hem beden ölçüsü, hem de ayak numarası aynı olan ablalarının olması büyük şans gerçekten =)

Gelelim beğendiklerime. 2'ye ayırdım Çok beğendiklerim ve beğendiklerim şeklinde..

ÇOK BEĞENDİKLERİM:

Sizce de çok güzel değil mi?
Benim olsana sen nolurrrrr =))
Bu tarz ayakkabının farklı modelini almıştım geçen sezon bu da gayet güzel.

Simli görünümlü gold ayakkabı özel günler için daha uygun tabi ama ben çok beğendim.
Bu ayakkabının bir yerde satıldığını görürsem, kesinlikle kaçırmayacağım.

Fiyonk detayı kelimeye gerek bırakmıyor.
Daha sade, klasik bir model ama oldukça rahat görünüyor. Kıyafete göre farklı renkleri de düşünülebilir.
Ayakta da çok güzel duracağına eminim
Benim galiba fiyonka ve taşlara zaafım var.



 




VE BUNLAR DA NORMAL ÖLÇÜDE BEĞENDİKLERİM:


Birçok kıyafetle kombine edilebileceğinden gardolapta bulunabilir

Aslında ayakkabının burnunu ve topuğunu biraz orta yaş işi buldum ama arkadaki fırfır detayını beğendim.
Süet kumaşın altındaki gold deri detayı güzel düşünülmüş. Hoş.
Danteli de severim. Hem kıyafette hem ayakkabı da karşıma çok çıkıyor. Rengi de modeli de güzel bu ayakkabının

Bunu da beğendim. İster dar paça kotla, ister etekle, birçok kıyafetle giyilir.
Aynısının nar çiçeği rengi bende mevcut, severek kullanıyorum ve çok rahat

Bir dantelli ayakkabı daha.. Özel günler için daha uygun..

Bu ayakkabıya pek bayılmadım ama kırmızı platformu hatrına ekleyiverdim
Bu da daha çok kokoşlar için. Uygun bir kıyafet bulursam ben de giyebilirim

Uygun bir elbisenin altında bu ayakkabıları hayal edebilirsiniz

En çok da bu ayakkabıda kararsız kaldım, güzel desem değil, çirkin desem değil. Ben olsam giyer miyim ondan da emin değilim. Çok mu vamp ne?
Güzel bir elbiseyle kombine edilirse sizi yılın stili seçebilirler ;)

Aynı ayakkabıdan bende de var. Kurtarıcım diyebilirim. Herkesin dolabında en az bir çift bulunmalı

9 yorum:

  1. Bende istiyorum bunlardan tuğba.özellikle ilk baştaki taba rengi olanı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi ya, çok güzeller..

      Sil
    2. dilek ayaz çelik10 Mart 2012 17:23

      topuklu vazgeçilmezim helede platform olanlar çok beğendiklerin arasındaki siyah süet potinin benzerini aldım aksesuarları metal ve biraz daha büyük :)hemde indirimden çok uyguna aldım

      Sil
    3. İndirimden alınca da insan ayrı bir seviniyor =) Güle güle kullan Dilekcim

      Sil
    4. dilek ayaz çelik13 Mart 2012 09:41

      evet canım bi bot bi platform ayakkabıya 70tl verdim fiyat süperdi:))

      Sil
  2. mulla uyanık9 Mart 2012 07:40

    topukluyla yürümeyi beceremediğimden dolayı çok begendiklerinin içindeki pullu babete bayıldım diğerleride çok güzel ama begenmekten öteye gidemiyorum onları :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şeyden önemlisi rahat edebilmek zaten. O babete ben de bayıldım gerçekten.. Karşıma çıkarsa affetmeyeceğim =)

      Sil
  3. çok güzel ayakkabılar tuğbacım..

    YanıtlaSil