19 Mart 2012 Pazartesi

DİYET NE DURUMDA??

Hafta sonu diyetimin bozulacağını tahmin ediyordum, ama bu kadar abartacağımı ummuyordum...

Aslında güzel başlamıştım, anlatayım...

Uyandım. 2 bardak suyumu içtim.. Müziğimi açtım, yarım saat sporumu yaptım. Ödem attıran lahana suyumu içtim. kahvaltımı ettim herşey yolundaydı. Tartıda da 2 kilo verdiğimi gördüm.. Çok mutluydum ancaaaaaak, ne olduysa eşim uyandıktan sonra oldu. Ben Ahmet Kaan'ı uyuturken kendi kahvaltısını kendisi hazırladı. Neler yok ki, reçeller, zeytinler, Nutella, Keçiboynuzu, v.s v.s

Aslında Ahmet Kaan yatınca ben de yatacaktım, ama 'maalesef' yanına gittim. Karşımda Nutella kavanozunu görünce dayanamadım =( Etimek'e sürerek tam 3 kaşık dolusu yedim. Ardından keçiboynuzunu da mideye indirdim, sonrası karnımın doymasıyla pişmanlık arası bir duygu =)

Bitmediiii, muhteşem havayı kaçırmamak için dışarıya çıkalım dedik. Ahmet Kaan'ı oyuncak arabaların arasına soktuk.. Sonra yemeğe oradan da alışverişe geçtik.




Öğle yemeğinde de ben kuşbaşılı pide söyledim, eşim de beyti sipariş etti. Kendi pidem yetmemiş gibi, bir de onun beytilerden yedim =) Al sana bir pişmanlık daha.. Hafta boyu verdiğim iki kiloyu geri aldığıma eminim, tartılamadım,, korktum =) Gündüz yaşadığım pişmanlığın acısını akşam sadece iki elma yiyerek çıkardım.

Sonuç: Sabah saatlerinden itibaren yine sıkı diyetteyim. Kalan 3 kiloyu da verirsem (Eğer dün 2'sini geri almadıysam tabi=)  diyetime son vereceğim.. Bu hafta olmazsa önümüzdeki hafta biter diye ümit ediyorum. Ancak mekik çekmeyi artırmam lazım, farkındayım.. Son olarak bu da en sevdiğim ara öğün atıştırmalığım:



NOT: Önümüzdeki pazar günü kıyafet alışverişine çıkacağım. O zamana kadar zayıflamam lazım, azimliyim! =)

2 yorum:

  1. Hayır hiç güzel değil, içine azıcık limon sıkıp içiyorum. 2 gündür de yapmıyorum geç kalktığımdan. Yarın sabah yaparım belki..

    YanıtlaSil