14 Mart 2012 Çarşamba

DOĞAL MUCİZE: BILDIRCIN YUMURTASI


Çocuğu astım olan bir arkadaşımız eşime Bıldırcın yumurtasını tavsiye etmiş. O da hemen aldı.. İnternetten biraz araştırınca Bıldırcın yumurtasının ne kadar mucizevi bir besin olduğunu tam anlamıyla öğrenmiş bulundum. Aslında bıldırcın yumurtasıyla ilgili birçok bilgi kirliliği var. Kimi doktorlar 2-3 yaşından önce vermeyin, protein fazlalığından ötürü böbrekleri yorar diyor, kimi çok faydalı çiğ olarak bile verebilirsiniz diyor. İkisi de YANLIŞ.

Ben sizin yerinize iyice araştırdım ve sağlam kaynaklardan doğru bilgileri öğrendim. Öncelikle 3 yaş altındaki çocuklara gün aşırı verilmeli. Kesinlikle çiğ olmamalı, çok pişmiş katı da olmasın, rafadan ideal kıvam.. Siz KAYISI KIVAMI da diyebilirsiniz=) Ben kahvaltısına katarak verdiriyorum. Siz isterseniz sütüyle karıştırıp verin. Artık kuzular nasıl yerse öyle..

GELELİM FAYDALARINA VE HANGİ HASTALIKLARDA KULLANILACAĞINA:
  • Öksürük, astım, bronşit, nefes darlığı, mide, karaciğer ve göğüs hastalıkları tedavisinde,
  • Çocukların gelişiminde ve iştahlarının arttırılmasında,
  • Hastaların, ameliyat sonrası çabuk şifa bulmasında,
  • Kansızlık ve anemi tedavisinde önerilir.
  • İnsan bedenini gençleştirici, kuvvetlendirici özelliği yanında yüksek derecede afrodizyak özelliği içerir.
  • Yüksek enerji ve protein içerir.
  • Vitamin ve minarel değeri normal bir tavuk yumurtasının  yaklaşık 8 katı daha yüksektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder