13 Mart 2012 Salı

DOĞUM KİLOLARI ARTIK GİTSİN

Ahmet Kaan'a hamile kalmadan öncen 53 kiloydum. Yani ideal kilomda.. Hamilelik boyunca 14 kilo aldım. 67 ile doğuma gittim. Şimdi ise; 58 kiloyum. Doğum öncesi kilomla arada uçurum olmaması beni şu ana kadar rahatlattı, diyetlerimi bozdurdu. 5 Kilo verilmeyecek gibi değil çünkü. Ancak dünden itibaren aldığım ani kararla yaz gelmeden eski kiloma kavuşmak istiyorum. 38 bedenden 36'ya düşmek is-ti-yo-rum.


Herhangi bir diyetisyenden yardım almadan, beni çok zorlamayacak şekilde kendi diyet listemi oluşturdum.. 1 ay boyunca sürdürmeyi planladığım zayıflama programım ve diyet listem aynen şöyle:

Sabah 7.30'da: (Evden çıkmadan önce): Bir kibrit kutusu kadar beyaz peynir, 3 adet zeytin, 1 dilim etimek

Sabah 10.30'da:1 kase mısır gevreği, 2 adet kuru incir, 5 adet badem, 1 bardak süt (Bunları karıştırıp yiyorum)

Öğlen 14.00'da: Çalıştığım kurumda ne yemek çıkarsa yarım porsiyon şeklinde.. 1 dilim kepek ekmeği varsa pilav yok, pilav varsa ekmek yok. Salata ve zeytinyağı ağırlıklı olacak..

İkindi 17.00'da: Elma, kepekli kraker, 1 bardak çay (sıfır şekerli içemiyorum yarım kesme şekerli)

Akşam 18.00'da: 1 adet Activia yoğurt

Akşam saat 19.30'da: (Eve gidince) Bir porsiyon sebze yemeği ya da salata

Spora gelince evde akşamları yarım saat kadar inceltme hareketleri yapıyorum. Sabah da işe gelirken 10-15 dakika yürüyorum. Toplamda ortalama 40 dakika spor oluyor.

Her gün yemeden durmadığım abur cubur, çekirdek, cips, kola, çikolata kesinlikle yasak.. Ve de içebildiğim kadar da su içeceğim. En az 2 litre... Bu listeyle başarılı olur muyum bilmiyorum. 1 Ayın sonunda size sonucu açıklarım ;)



4 yorum:

  1. çok güzel bir karar vermişsiniz,tuğba hanım. umarım sonuna kadar devam edebilirsiniz dietinize. bende geçen yıl bir ay düşük kalorili bir diet yaptım. günde bir saatte spor yaptım. bir ayda 5 kilo vermiştim, ama bir ay sonra yakandığım grip sonrası dieti bıraktım. şimdi o 5 kilou geri aldım ve nasıl vereceğim bilmiyorum. diet yapmaya tekrar başlasam iyi olacak. bu arada blogunuz harika olmuş. elinizi kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim, blogu beğenmenize sevindim. Bu kez kararlı gibi görünüyorum ama bakalım çok büyük laflar etmeyeceğim bu kez, umarım başarırım. Ben de Ramazan ayında kendiliğimden vermiştim 2 kilo kalmıştı sadece ama sonra geri aldım.. Biraz da o dönem verebildiğimi görmenin rahatlığı var üzerimde. O rahatlığı atarsam vericem inş. Sizinki de benimkiyle aynı. 5 kilo verilemeyecek bir kilo değil. Verirsiniz umarım ;)

    YanıtlaSil
  3. TUĞBA DEMİRKOL15 Mart 2012 11:54

    ZAYIF OLDUĞU HALDE DİYET YAPAN HANIM:)))) DİCEK BİŞİ YOK YAKINDA KAYBOLACAKSIN ZAYIFLIKTAN (NOT:BU BİR İLTİFAT):)))

    YanıtlaSil
  4. Hahaha demek iltifat, peki =)) çok sıkı bir program değil ama zaten. Eski kıyafetlerim üzerime tam olsun yeter =))

    YanıtlaSil