1 Mart 2012 Perşembe

KALBİME YAKIN TAŞIYORUM SENİ...


 Annesinin minik kuzusu, Öpmelere doymadığım…

Şükrün daha  hangi yolları var ki sözden, niyazdan başka?  Seni sevmenin bedeli yok gözümde.. Her şey ‘az’ seninle ilgili, ne sevmeler yetiyor, ne kelimeler, ne de şükürler..

Bana dokunmalarının hissettirdiği ‘Var olma’ duygusunun, bugüne kadar daha güzel örneğini görmedim ben.

O minicik ellerin ne kadar da sıcak,, yüzüne değeni kalbinde hisseder mi insan? Parmak uçlarındaymış meğer sevgilerin en güzeli..

Her dakika etrafımda dört dönüp, kucağımdan inmek istemeyeşini o kadar iyi anlıyorum ki bebeğim. Sarılıp sana kocaman, kalp hizamda taşıyorum seni. Kalbime hep yakın ol istiyorum..

Bazen hemen büyüsen, bazen de minik bebeğim kalsan diyorum..

Yıl kaç olursa olsun, koca bebeğim olsan da, Rabbim ömür verdiği süre boyunca
Elimi hiç bırakma,, çünkü ben elini hiç bırakmam yavrum..

2 yorum:

  1. allah ayırmasın kuzularımızı bizdennn..

    tuğba demirkol

    YanıtlaSil