26 Mart 2012 Pazartesi

ÖNCELİK HEP SENİN!

Cuma günü iş çıkışı, oğluşumu babasına emanet edip, alış verişe çıktım. Aklımda olan, ne zamandır gitmeyi planladığım bir mağaza vardı. Gittim gitmesine ancak, yeni sezon ürünleri henüz gelmemişti. Ben de oğlum için kıyafet almaya karar verdim. 1 pijama takımı, 1 kısa, 1 de uzun kollu T-Shirt, T-Shirt'e uygun pantolon ve de çorap aldım kuzuşuma. Kendime de bir takı mağazasından kolye ve yüzük. Ancak kolyemi Ahmet Kaan, o günün akşamında kopardı sağolsun =))

Arabaları çok sevdiğini bildiğimden pijamada arabalı modeli tercih ettim, oğlumun arabalara verdiği tepkiyi görünce iyi ki bunu almışım dedim. (Elini arabaların üzerinde tek tek gezdirip düüt düüüt diyor =))


Üstü tam oldu ama paçası birazcık uzun geldi =)

 Bu da; T-Shirt ve pantolon takımımız:

Her şey bu kadar güllük gülistanlık olmadı. Kuzum akşam babasının yanında beni göremeyince ağlamaya başlamış, iki de bir babasının elinden tutup ağlayarak dış kapıya götürüyor, kapının önünde oturup beni bekliyormuş =( Yoldayken de babasıyla telefonda konuştuğumda Ahmet Kaan aldı telefonu, sesimi duyar duymaz ağlamaya başladı miniğim.. Kapıda beni görünce gösterdiği tepkiyse, kelimeyle anlatılamayacak kadar duygu doluydu..  Ah kuzum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder