8 Nisan 2012 Pazar

ALIŞVERİŞ TURU - 2

Bunlar da bir önceki yazıda bahsedip, fotoğrafını o gün çekemediğim kıyafetler.. Bir süre kıyafet almayacağım sanırım. Sırada çanta ve ayakkabı alışverişi var =)

Bu ve yukarıdaki kazak, sezon indirimindeydi. Seneye giyerim diye düşünyordum ancak bugünkü yağmur ve rüzgarı görünce bu senede giyilebilirmiş =)
En çok da bu ve bir aşağıdaki gömleği sevdim. Yaka ve kol manşetlerindeki çiçek desenleri çok cici. Altına da çiçekli satenimsi diz hizalarında kalem etek giymeyi planlıyorum. O şekilde çok güzel duracağına eminim.


Bu gömleği de yukarıdaki ceketin içine giymek üzere aldım. Gömleğin deseniyle, ceketin iç astarının deseni neredeyse aynı fark ettiyseniz.
Bunu buraya koymak biraz alakasız tabi ama ayrı bir başlık açmak istemedim. Eşim her şehir dışı - yurt dışı turundan bir hediye getirir mutlaka. Bu kez Denizli'den, havlusu meşhur olduğu için havlu getirmiş. Işıkta parlamış biraz ama rengi gri değil siyah ve işlemeleri gümüş. Ben çok beğendim.

6 yorum:

  1. cnm güle gülee giyy hepsi birbirinden güzell:)ama ceketi çokk çokk beğendim

    YanıtlaSil
  2. Tşk ederim. Sümeyracım, ceketi ben de çok sevdim. Daha güzelleri senin olsun hayatım

    YanıtlaSil
  3. mulla uyanık9 Nisan 2012 00:58

    hepsi çok güzel güle güle kullan ben en çok pembeli gömlegi begendim ama ben biraz daha kısa tercih ediyorum etek üstü giydigim için.

    YanıtlaSil
  4. Beğenmene sevindim Mullacım, aslında ben de çoğunlukla kısa tercih ediyorum. Ama hem altına taytla da giyebileyim hem de işyerinde rahat edeyim diye, birkaç tane de uzun aldım. Evet eteğin üstüne uzun olmaz..

    YanıtlaSil
  5. hepsini çok beğendim canım ama çiçekli gömlekler ayrı bir güzel :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de en çok onları sevdim =) Sağol canım

    YanıtlaSil