3 Nisan 2012 Salı

ALIŞVERİŞ ZAMANI

Dün iş çıkışı kendimi alışveriş yaparken buldum. Geçen haftaki alışveriş turunda, oğlum beni bir hayli özlediği için acele etmem gerekiyordu. Öyle mağaza mağaza dolaşacak vaktim yoktu yani. Tek bir mağazaya girecek kadar zamanım olduğundan ben de Koton'u tercih ettim. İyi ki de öyle yapmışım. Mağazalara yaz gelmiş gerçekten.. Her tarza uygun, güzel kıyafetler vardı. Yeni sezon kıyafetlerinden anladığım şu ki; bu yaz rengarenk geçecek..

Ben de kendime bu cicileri aldım. Hepsini de çok sevdim..

Pudra rengi birçok kazak ve bluzum olmasına rağmen bunun özellikle ortasındaki dantel detayını çok beğendim. Almayı düşünenler için  Fiyatı: 30 TL


 
Camel-Lacivert renkli bu bluzu de sade ve şık buldum. Soldaki fotoğraf bluzun önü, sağdakiyse arkası. Bluzu giydiğimde resimdeki kolyeyi de takmayı düşünüyorum. Fiyatı: 60 TL
Bu rengarenk bluzu de çok sevdim. Ancak renkleri ışıktan olsa gerek değişik çıkmış. Mavi gibi görünen kısımlar aslında koyu su yeşili tonlarında. Turuncu görünen çiçeklerse pembe =) Yazın açık renk bir pantolonla çok güzel duracağına eminim. Bunun fiyatı ise; 40 TL ( 50 de olabilir tam hatırlayamadım)


Soldaki kolyeyi evlenmeden önce ablam yapmış ben de ondan çalmıştım =) Yanındaki bilezikleri de dün kotondan aldım. Üstteki bluzla kullanmayı düşünüyorum. Bileziklerin fiyatı 20 TL

Son olarak da sırada çok beğendiğim yüzüğüm var. Çok şık ve cici bence. Uygun renkli birçok kıyafetle kullanabilirim diye düşünüyorum. Fiyatı: 15 TL

6 yorum:

  1. Hepsi çok güzel.Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  2. hepsi birbirinden güzel..iyi günlerde kullan canım.ben yüzüğe takıldım ilk gördüğüm günden beri =)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim İmrancım. Yüzük parmağımda şu an, ben de çok sevdim =)

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok güzel bayıldım

    YanıtlaSil