28 Nisan 2012 Cumartesi

BALIK YAĞININ FAYDALARI

Doktorumuzun tavsiyesiyle oğluma 1 yaşından itibaren balık yağı veriyorum. İştahı konusunda önemli etkilerinin yanı sıra, zeka ve kemik gelişimi hususunda da pekçok faydasının bulunduğunu biliyorum. Bugüne kadar 2 şişe bitirdik ve bugün gidip 3. şişeyi aldım. İlk başta ZincoMega kullanıyordum şimdiyse Seven Seas Orange kullanıyorum. Portakallı tadını oğlum çok seviyor.
BALIK YAĞININ FAYDALARI:

* Çocuklar için çok faydalıdır. Omega 3, çocuklarda zeka geliştirir, öğrenme kapasitelerini artırır.
* Hiperaktif ve dikkat eksikliği bulunan çocuklar için de çok faydalıdır.
* Diyabetin neden olduğu hasarları önler. Yaşlılıkta görülen göz rahatsızlıklarını azaltır.
* Omega 3, kansere karşı koruyucu ve önleyicidir.
* Romatizmal artritte görülen eklem şişliği ve ağrı gibi şikayetleri hafifletme etkisi de bulunmaktadır.
* Vitamin mineral takviyelerin yanında omega 3 kullanımı da, hamile bayanlara tavsiye edilmektedir. Gebeliğin son üç ayı ve de doğumdan sonraki ilk birkaç ay emziren annelerin kullanması önerilmektedir. Gebeliğin son aylarında anneden bebeğe fazla oranda omega 3 geçer. Balık yağının bebeklerin merkezi sinir sistemine ve bedensel gelişimine olumlu katkıları vardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder