2 Mayıs 2012 Çarşamba

ANNELER GÜNÜ YAKLAŞIYOR =)

Canım oğlumun bana annelik gibi kutsal bir duyguyu yaşatmasının 2. yılını dolduracağım. 1.5 yılı aşkın süredir dünyanın en tatlı, en güzel bebeğinin annesiyim

Minicik elleriyle yüzümü okşayan, sımsıkı sarılan, yanağıma öpücükler konduran, yüzüme bakıp gülen, ardından başını göğsüme yaslayan, sevgi dolu bir çocuk benim kuzucuğum.. Nasıl bir duygudur şunları yazarken içimi kaplayan bir bilseniz... Mutluluk, hüzün, azıcık endişe.. Karışık duygular silsilesi..

Yavrucuğumu çok seviyorum. Onun da beni çok sevdiğini biliyorum, hal diliyle her seferinde anlatsa da, ben kelimelerle de üzerinde görmek istiyorum =) Bunun için ona LC Waikiki'den cici bir tişört aldım. Anneler gününe özel tişörtler neredeyse geldiği gibi bitiyor, siz de düşünürseniz elinizi çabuk tutun derim ;)

 Ben aslında yeşil tişörtü daha çok sevdim ama bedeni kalmamıştı, bu yüzden kırmızıya talim ettim ;)

Bu benim aldığım...
Bu da beğenip de bedenini bulamadığım =)

1 yorum:

  1. canım iadei ziyarete geldim...
    çok özel ve güzel bir gün bu annaye ödül ççoooook yakışır...
    bende sana ödül canım:))

    YanıtlaSil