14 Mayıs 2012 Pazartesi

CİCİLERİMİZE YENİSİNİ EKLEDİK..

Oğlum için alışveriş yapmak en büyük zevkim. Kendime aldığımdan daha çok mutlu oluyorum ona birşeyler alınca. Geçen gün yine kendimi mağazada buldum.. Ve bu cicileri aldım =) Kırmızı pantolonu da nihayet buldum bu aradaa. Son bir tane kalmıştı onu da ben aldım =)

Benim aldığım pantolonun resmi bu değil ama buradakine benziyor. Tabi 1-2 yaş için olanı..
Bu gömleği de kırmızı pantolonla giydirmeyi düşünüyorum.

Adalar fotoğraflarında oğlumun üzerinde bu gömlek var. Hava serin olunca gömleği de giydirdim miniğime..


Oğluşumun deniz şortu ve tişörtü takımdı.. Şimdiden aldım.. Eee ne de olsa havuz sezonuna çok kalmadı =)
Bu da şortumuz, yazın lazım olacak. Beyazını da bulursam tamamdır ;)

Şortun üstüne bu ve benzeri tişörtler olabilir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder