10 Mayıs 2012 Perşembe

KÜÇÜK MANKENİM =)

Canımıniçi için dün iş çıkışı alışveriş yaptım. Uzun süredir aklımda Ahmet Kaan'a kırmızı ve saks mavisi dar paça pantolon almak vardı. H&M'de ve Zara'da var aslında ama benim oturduğum yerde bu mağazalar yok. Uzak yerlere gitmeye de vakit yok. Ben de LC Waikiki'ye gittim yine. Meğer orada da varmış kırmızı pantolon ama bedeni kalmamış. Ben de yeşil rengini aldım kuzum için. Üzerine de farklı bikaç kombinasyon yaptım. En çok da mavi-yeşil kombinasyonu sevdim.. Anneler Günü'nde yapacağımız Adalar gezisi için bu cicileri giydireceğim oğluma.. Kırmızı pantolonun bedenleri de yakında gelecekmiş bu arada. Gelir gelmez almayı düşünüyorum =)

Bu cicileri çok sevdim. Kuzum da tv'ye bakarken poz vermiş gibi çıkmış =)
Oğlumun "Hazır ol" duruşu =) Bu sweatshirt'ün altına saks mavisi pantolon düşünüyorum
Kabadayım benim =) Hayda rinna rinna rinanayy =)
Bu biraz büyük geldi oğluma, tek kalmıştı, fiyatı da gayet uygundu. Sonbahara saklayabiliriz ;)
Bu tişörtün altına da beyaz capri giydireceğim oğluşuma inş., MaşAllah deyin siz de kuzucuğuma =)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder