11 Mayıs 2012 Cuma

ARABA YATAKLARA BAYILMAYAN VAR MI?

Aslında oğluşum doğar doğmaz ona oda takımı alma fikrim vardı. Ancak başta ablalarım olmak üzere birçok arkadaşım bebek odasının gereksiz olduğunu, bebeğin zaten benim odamda yatacağını söylediler, ki ben ayrı yatmasına alıştırmakta kararlıydım! Gel-git'ler arasında yarım yamalak bir odası var, ama kesinlikle istediğim gibi değil. Zaten 8. aydan sonra onların sözüne gelip bebeğin beşiğini yanıma aldım =) İşyerinden bir arkadaşım "Annelik tükürdüğünü yalama sanatıdır." Demişti. Üzgünüm ama haklı =) Oğlum uyanıp beşiğinden sarkmaya başlayınca, ne olur ne olmaz diye odamıza aldım yatağını.. Hala bizimle.. Hatta bu aralar koyun koyuna yatıyoruz küçüğümle =)

..Velhasıl 2 yaşına girdiğinde oğlumu artık odasına taşıyacağım. Bunun için şimdiden oda takımlarına bakıyorum. Şimdiye kadar Çilek'in arabalı takımından daha güzelini görmediğimden aklımda resimdeki oda takımı var. Canım yeğenim Emre'min de odası bu takımdan.. Ve ben çok beğeniyorum..

Ençok tabi ki bunu beğendim. Ama kırmızı hiperaktiviteyi tetikliyor diye bir yazı okumuştum. Renk seçimimde bu bilgiyi dikkate alır mıyım bilmiyorum..
Beyazı da fena değil aslında. Ama benim aklım yukarıdakinde doğrusu.. Oğluşumun odasının genişliği uygun olduğundan komidin, gardrop gibi eşyalar da rahatça sığacaktır diye düşünüyorum..
Oğluşum 2 yaşına bastığında eğer taşınma planlarımızı hayata geçirmezsek, ona yaş günü hediyesi olarak alacağım inş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder