7 Mayıs 2012 Pazartesi

PAZAR GEZİSİ: DARICA HAYVANAT BAHÇESİ

Dün, iki haftadır ertelediğimiz Darıca Hayvanat Bahçesi gezimize nihayet gittik. Hem haftasonu olduğundan hem de hava güneşli diye oldukça kalabalıktı. Darıca'nın bakımsız olduğuna dair haberler külliyen yalan! Son derece bakımlı, temiz ve düzenliydi her yer.. Yaşlılar ve bebekler için kapının girişinde isteyenlere araba da veriyorlar üstelik.. Çocuklar için keyifli bir etkinlik..

 Ahmet Kaan'a gelince, onca devasa hayvan arasında en çok balıklara ilgi duydu =) Simit ve cipsle besledi onları, umarım hala yaşıyorlardır =)

Bunlar da güzel günden geriye kalan kareler, sizin için derledim ;)

Hayvanat Bahçesi'ne girer girmez bu sevimli ayıcık karşıladı bizi =)

İşte Sazanlar =) Oğluşum çok sevdi hepsini

Simit ve cips atınca(!) hepsi önümüze toplaştı =)

Biz de oğluşumla 'Maymuş'u besledik

Yolun yarısı babamızın kucağında geçti =)

Aslında birçok hayvanı fotoğrafladım. Ancak hem ışıktan hem de tel örgülerden çok net çıkmamış diye buraya eklemedim. Bunlarla idare edin ;)

Önce korktu kuzucum, sonra yavaş yavaş ısındı hayvana =)

Bu da biz,, ÇEKİRDEK AİLEMİZ =)



2 yorum:

  1. çok güzel yapmışsınız ayakkabısını uatmış ya Kaan orada koptum.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce tereddüt ettim acaba çok mu yoruluruz diye ama sonra iyi ki gitmişiz dedim ben de.. Ahmet Kaan'dan da böyle bir hareket beklenirdi, sırnaşık =)

      Sil