14 Mayıs 2012 Pazartesi

SENİNLE GEÇİRDİĞİM 2. ANNELER GÜNÜM

"Hayatımın anlamı" Bu tamlamanın anlam kazandığı en değerli şey evlat..

Oğlum gerçekten de benim hayatıma giren en anlamlı, en değerli şey.. Küçükken babam derdi ki; "Bana deseler ki, Tuğba'nın tekbir tırnağının ucunu ver, sana dünyaları verelim, yine de değişmem." O zamanlar "Ver baba, zaten kesiyorum =)" diye cevap verirdim, "anlamını" çok da kavrayamadan. Şimdi çok daha iyi anlıyorum onun hissettiğini,, çünkü aynısını ben de oğlum için hissediyorum..

Biriciğimle geçirdiğim 2. Anneler günüm bu. Rabbimin bana verdiği en güzel hediyem.. Servetim.. Yüce Allah'ım oğlumu çok sevsin, onu bize bağışlasın, ve de herkesin evladını ailesine tabi ki..

Dün güzel bir anneler günü etkinliği geçirdik.. Ailece Adalar'a doğru yol aldık. Aslında bu çalıştığımız kanalın bir organizasyonuydu ama biz ekipten ayrı olarak gittik. Hava bizden yana değildi, bu sebeple kumpirimizi, lokmamızı yiyip geri döndük. Çok uzun olmayan, tadında, güzel bir gündü anlayacağınız..

Bu oğlumun ilk anneler günü kutlaması: (Yıl: 2011 Mayıs)
1 Yıl içinde ne kadar da büyüdü, değişti küçüğüm.. Zaman ne de çabuk geçti..
Şimdi bakıyorum da koca odam oldu, şükür ki..
Hayatımın anlamlarından biri de eşim.. Uyumuyor, rol kesiyor bu arada ;)
İkisini de çok seviyorum

Oğluşumun üstündeki cicilere gelecek olursak, kıyafetleri nereden aldığımı daha önce paylaştım. Converse'lerimiz ise; Zeynep teyzemizden. Çok yakıştı kuzuma..



Düşünce Baloncuğu: "Hmm.. Şimdi nereye gitsek" =) (Desem de inanmayın ;)
Eve dönerken hava aynen böyle kapkaranlık oldu. Neyse ki, önlemimiz alıp yağmurluklarımızı yanımızda getirdik ;)
Bunlar da Hediyelerim. Bu oğluşumun hediyesiiiiiiii..

Çok çok beğendim, zevkli bir eşim var..

Bu da babamızın hediyesi ;) Ancak çok fazla gömleğim olduğundan değiştirebilirim bugün.. Zira aynısının laciverti de var bende =) Ayakkabıya uygun bir çantayla değişim olabilir belki..

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder