23 Haziran 2012 Cumartesi

BABALAR GÜNÜ + DOĞUM GÜNÜ

İlk defa arayı bu kadar açtım blogla.. Her gün girip kontrol etmeme karşın yazmaya vakit ayırmadım maalesef.. Haberci olmanın dezavantajı; yoğunluğun gündemle paralel olması.. Nitekim bu aralar yoğun gündem yaşıyoruz.. Türkiye gündeminden bizim 'çekirdek' gündemimize gelecek olursak yazmadığım süre zarfında hem babalar gününü hem de eşimin doğum gününü geçirdik.. Bu ay babamızın ayıydı anlayacağınız =)

Biri benim biri oğluşun olmak üzere Bunlar babalar günü hediyelerimiz:




Canımızın doğum günü oğluşla yaptığı havuz keyfiyle başladı. Öğleden sonra bütün günümüz Ahmet Kaan'ın yeni başlayacağı kreş ve yakın zamanda olacağı ameliyat için doktor görüşmesiyle devam etti. Pastamızı geceye doğru 10'dan sonra kesebildik. Pasta hem eşimin hem de benim favorimiz olan Fıstıklı-krokanlı.. Yuvarlakların bu çeşidi kalmadığından batonu tercih ettik, Evde hala kalan son dilim beni bekliyor =)

Doğum günü hediyelerimizin fotoğrafı yok.. Kendi adıma pantolon, oğluş adına ise; Pantolonla uyumlu Polo'dan tişört aldım. Ancak eşim son zamanlarda kilo aldığından (:) biraz dar geldi.. Yani değiştireceğiz ;)

Bunlar da doğum günü boyunca çekilen karelerden derlediklerim


Minik yaramazım ne yaptıksak atletini çıkarttırmadı. Biz de bu şekilde soktuk havuza =)

Havuz sonrası eve dönüş

İyi ki doğdun aşkımız, İyi ki varsın babamız.. SENİ ÇOK SEVİYORUZ =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder