27 Haziran 2012 Çarşamba

POLONEZKÖY'DE PİKNİK

Geçtiğimiz hafta sonu bir arkadaşımızın iş yerinin pikniği vardı, ailece bizi de davet ettiler.. Gittik tabi.. Haftanın yorgunluğunu atarız dedik ancak çocuklarla yorgunluğumuz 2'ye katlandı.. Polonezköy'ü bilen bilir. Yeşilliği, piknik yerleri, temiz havası meşhurdur.. İstanbul'dan çok uzaklaşmadan dinlenmek isteyenler için ideal bir yer.. Bizim gittiğimiz yerin adı 'Kamelya Piknik yeri' idi.. Çocuklar için şişme oyun alanları, parkı, yeşilliği, kendin pişir-kendin ye usulü ile ailece gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz.

Bu fotoğrafı internetten buldum, keşke sizin için mekanın geniş fotoğrafını çekseydim, çocuklarla uğraşmaktan pek aklıma gelmedi doğrusu.. Alan görünenden çook daha geniş..
Benim sizlere asıl göstermek istediğim minikimin kız arkadaşına karşı gösterdiği birçok abisine taş çıkartacak centilmenlik örneği,, ya da çapkınlık mı desem bilemedim =) Bizim ufaklık, önce arkadaşımızın kızı Elif'in, arabasına binmesine bozulsa da daha sonra kimselere elletmeden kendisi sürdü arabayı.. Arada çok fena bakışlar da yakaladım ama hadi neyse =))
Tatlı kuzucuklar,, yaşınız kaç olursa olsun, kalbinizdeki masumluk, saflık hiç bitmesin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder