19 Temmuz 2012 Perşembe

ÇOCUKLAR İÇİN KAHVALTI TARİFLERİ

Oğlum geçen hafta sonuna kadar kahvaltısını karışık mama şeklinde yiyordu.. Bir iki kere beyaz peynir, yumurtanın sarısını yedirmeye çalıştım sevmedi, çıkardı ağzından.. Ben de yemeyeceğine mama şeklinde yesin dedim. Üstelik böyle yemesinin avantajı şu ki; içine istediğiniz her şeyden koyabiliyorsunuz..

Sadece kahvaltı değil, yemek tabakları da bir o kadar eğlenceli.. Çocuğunuza yemek yedirmenin en kolay yolu, eğlenceli yemek tabakları hazırlamak. Görmek için tık tık 

Ben oğlumun kahvaltı mamasına;
- 1 Yemek kaşığı yulaf ezmesi
- 1 dilim beyaz peynir
1 çay kaşığı tereyağı
- 1 tam yumurta
- 1 ceviz
- 1 fındık
- 1 tatlı kaşığı dolusu bal
- 1 dilim ekmek içi
- Suda bekletilmiş Kuru üzüm, hurma, kayısı, kuru incir
- Mamanın kıvamı için süt, ıhlamur çayı ya da su

 katarak hazırlıyordum şimdiye kadar.. Ve şükür ki, severek yiyordu.. Ama artık zamanının geldiğini düşünerek normal kahvaltıya geçmeye başladık pazar günü.. 3-4 gündür oğlum kahvaltıda 1 peynirli-tereyağlı omlet, 1 dilim ekmek, 1 bardak süt, 2 çay kaşığı bal, 1 ceviz ve 1 hurma şeklinde yemeye başladı.. Arada omletin tamamını bitiremediği oluyor.

İşte pazar günkü kahvaltımız: Gözleri, burnu, ağzını göstere göstere yarısını yedirebildim =)


Yarın da bakıcısından peynirli-sebzeli krep hazırlamasını istedim, umarım onu da sever... 1 Başka gün için de mısır gevreği aldım, kuru meyveler, ceviz ve süt eşliğinde onu da yedirmeyi deneyeceğim. Yumurtalı ekmek ev menemen de denemeyi planladıklarımdan.. Her gün aynı şeyleri yemek çocukları bıktırabileceğinden, değişik tarif arayışlarım devam ediyor..

Bunlar da sizin için internetten bulduğum çocuklar için kahvaltı tabakları:










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder