16 Ağustos 2012 Perşembe

BİZDEN HABERLER =)

Blogu bu ay biraz ihmal ettiğimi biliyorum. Biraz iş yoğunluğu, biraz Ramazan telaşı, misafler, gel-gitler derken pek fırsatım olmadı maalesef yazmaya.. Ramazan sonrası çok daha aktif bir şekilde kullanmayı planlıyorum.. Hem önümüzdeki dönemde hedeflerim arasında bloguma reklam almak bile var =)

Bu ay gerçekten yoğundum.. Neler yaptım? Öncelikle Temmuz'un son haftasından başlayayım 26 Temmuz eşimle evlilik yıldönümümüzdü. 3 yılı devirdik. Nasıl geçtiğini hiç anlayamayacağım.. Dün gibi ama dün değil.. Zaman su gibi akıp geçiyor ömrümüzden.. Facebook'a yüklediğim fotoğraflarıma bakıyorum 2008-2009 senesine ait birçoğu.. Ama bana geçen yılmış gibi geliyor oradaki anlar,, ilginç =))

Yıldönümümüze dönecek olursak, canım eşimle güzel ama oğluşun yaramazlıkları sebebiyle pek de romantik olamayan bir akşam yemeği yedik =) Kocişim tria yüzük ve kolye hediye etti, benim hediyem biraz sönük kaldı onunkisinin yanında =) Ben de parmak arası polo terlik aldım :P

Bu da o akşamdan kareler:




Sonra Ramazan davetlerinde geçti her haftasonumuz. Önce işyerinden arkadaşım Örsem davet etti oraya gittik Cumartesi, Ertesi gün Pazar günü, annemin davetine katıldık. Bir sonraki hafta ortanca ablam Zeynep'in evindeydik, onu takip eden haftada da Büyük ablam Filiz'deydik.. Ben de geçtiğimiz Pazar günü onları çağırdım.. Ama en büyük pişmanlığım bizdeyken telaştaş foto çekmemiş olmam.. Fotoğraf çekme tutkusu olan ben, araya farklı telaşlar girince unutuveriyorum.. Sadece Filiz Ablam'da yemek sonrası çay vakti çekildiklerimiz var elimde idare ediverin =)





Hepsinin de yemekleri harikaydı ama ben kendi menümü sayayım:

Mercimek çorbasıTarif burada )
Acılı ezme (Hazır değil, kendim yaptım, tarifi sonra vereceğim)
Çiğköfte (Babam hep aldığım meşhuuur yerinden getirdi)
Mevsim salata
Pilav
Etli nohut yemeği (Anneciğime yaptırdım)
Adana kebap (Aslında hem adanayı hem de tavuğu mangal olarak pişirecektik ancak o gün fırtına çıkınca  fırında pişirmek zorunda kaldım.. Adana'yı pek sevmedim ama tavuk gayet güzeldi...........)
Tavuk biftek

Geldi geçiyor Ramazan.. Sırada Tatilimiz var. Önce günü birlik Bodrum, sonra Datça ve son gün Fethiye'ye gitmeyi planladık. Dönüşümüz de Dalaman'dan olacak.. Epey bir dolaşağız anlayacağınız =)

Tatil sonrası güzel foto ve bilgi paylaşımları ile görüşmek üzere ;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder