8 Eylül 2012 Cumartesi

FARKLI SAÇ RENK VE MODELLERİ

İnternette dolaşırken birden bu fotoğraflara rastladım. İçlerinden bazılarını çok beğendim, sizlere de göstermek istedim. Makyaj yapma konusunda fena değilim ancak saçlarımı güzel bir şekle sokmak beni gerçekten çok yoruyor. Bu yüzden özellikle son zamanlarda ense topuzu hem kolay hem şık olduğu için favorim ama artık ondan da sıkıldım. Bu modellerden bazılarını evde denemeye çalışacağım, siz de denemek isterseniz, buyrunuz fotolar :

Burada gelinbaşı olarak yapılmış ancak bence günlük için daha uygun, lüleler, arkalardan ara ara alınarak bol şekilde örülmüş gibi duruyor, denenebilir.

Eh işte..

Bu tarz dağınık topuzları çok beğeniyorum, modası da hiç geçmiyor sanırım

Saçın alt kısmına dikkat ettiniz mi? Çok güzel durmuş, Bu saçı yapabilmeyi çok isterdim, hele ki şu aralar bu topuzu sık kullanıyorken..

Çok detaylı, ben uğraşamam =)

Kolay görünüyor ama detaylara dikkat etmek gerekiyor. Kendime yapamam ama ablamda mutlaka deneyeceğim

Yeni gelin olacaklar için güzel bir seçenek bence

Yol gibi değil mi ? =) Yok yok ben bununla da uğraşamam

Bu biraz klasik, kuaförlerce sık kullanılan bir model, fena durmuyor değil mi?

Model değişik aslında ama kuaföre gitsem böyle bir saçı tercih etmem.

Gayet doğal, taç bu yıl benim de favorim

En güzelini en sona sakladım. Bayıldım bu saça. Kendim yapamam ama özel bir günde kuaförümden bu modeli yapmasını isteyeceğim. Çok hoş

2 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzel banada fikir oldu ekimde kaynımın nişanı var bunlardan birini yaptırırım belki:)

    YanıtlaSil
  2. =) Di mi, Oğluştan önce çok severdim saçıma farklı şekiller vermeyi, ama şimdi pek vakit bulamıyorum yoğunluktan.. Nişandan fotolar paylaşmayı unutma ;)

    YanıtlaSil