12 Eylül 2012 Çarşamba

SABİHA PAKTUNA'NIN HANGİ KİTAPLARINI OKUMALI?

Oğlum 22 aylık ve geçen hafta kreşe başladı.. Kreşimizin çok güzel, kaliteli ve de kesinlikle güvenilir bir yer olduğunu düşünüyorum. Eğer her şey yolunda giderse, kendi kendine yemek yemeyi, paylaşmayı, oyunlar oynamayı, tuvalet eğitimini öğrenebilir ve zaten yeterince sosyalken, bu özelliği tavan yapabilir diye düşünüyorum. Bakıcımız iyiydi, hoştu, akşam eve gelince hazır yemek bulmak tarifsizdi ancak, artık oğluma yetmemeye başlamıştı. Akşama kadar evde ikisinin de canı sıkılıyordu.. 1 saat oynasalar, sonraki zaman diliminde yapacak bir şey bulamıyorlardı.. Bunları düşününce kreş harika bir fikir olarak göründü bana..

İki gün iş yerimden izin aldım.. Oğlumun alışması için kreşe beraber gidip geldik. Ben gittiğim zamanlar herşey yolundaydı.. Oyuncaklarla oynadı, parka çıktı, çocuklarla tanıştı.. Ben de alışması kolay olsun diye ara ara onu orada bırakıp dışarı çıktım. Böyle bir zaman diliminde karşıma çıkan D&R'dan da bu iki kitabı aldım.. Mükemmel bir anne olduğumu düşünmüyorum ama bunun için gerçekten çabalıyorum. En doğru şekilde çocuk yetiştirmek birçoğunuz gibi benim için de çok önemli.. Farkında olmadan hatalar yaptığımda oluyor. Bu konuda uzmanlardan destek almak gerçekten kişiye yardımcı oluyor. Prof. Dr. Sabiha Paktuna'nın bu konudaki uzmanlar arasında en iyilerden olduğunu biliyorum. O sebeple de bu kitapları okumaya başladım. Birisi "Çocuklarla Doğru İletişim", ki bence her anne-baba okumalı, diğeri de benim gibi çalışanlar için "Anne İş'te Çalışan Anne ve Çocuğu".. Şimdilik henüz kitabın başındayım,, Buna rağmen sizlere de tavsiye ediyorum. Umarım hepimiz için faydalı olur..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder