8 Eylül 2012 Cumartesi

TATİL GÜNCESİ BODRUM - DATÇA - MARMARİS

Yeniden Merhaba!

Evet, tatiller de bir gün biter =) Bu yıl ki tatilim dolu dolu geçti. 6 güne 3 ayrı yer sığdırdık. Size daha önce Datça'ya gideceğimi yazmıştım. Aradaki mesafelerin kısa olması sebebiyle Bodrum ve Marmaris'te de birer gece geçirdik. Kısaca izlenimlerimi yazacak olursam, Bodrum'u çok yapay buldum. Merkezi kıpır kıpır, oldukça da kalabalık ancak insanlarda bir podyum havası, insan sahilde, plajda yarı çıplak gezilmesini anlıyor da, şehir merkezinde de yok denilecek giysilerle dolaşılması çıplaklar kampını aklıma getirdi. Sanırım yurtdışındaki bu kamplardan çok farkı yok Bodrum'un  =) Bunda Türkiye'ye yerleşen magazin kültürünün çok önemli bir etkisi olduğunu düşünüyorum. Bir daha gitmek ister misin diye sorarsanız cevabım 'hayır' olur.

Datça, Bodrum'un tam tersi.. Sessiz, sakin, Anadolu insanının bulunduğu bir yer. Bodrum ne denli hareketliyse Datça bir o kadar sakin.. Bugüne kadar gördüğüm en temiz denize sahip, resmen balıklarla beraber yüzdük, ve bu gerçekten çok keyifliydi. Sokakları mis gibi kekik ve ıhlamur kokuyor. Pembe asma çiçeklerle süslü, beyaz evlere bakakalıyorsunuz. Zekeriya Sofrası yemek yemek için en ideal yer, çok lezzetli ve yemek için fazla alternatif olmadığından fiyatları bir hayli yüksek olan restaurantlara göre oldukça hesaplı. Çok da şirin, sıcak bir yer ama orası da bana hitap etmedi. Daha çok kırk yaş üzerindekilerin ve de emeklilerin gidip kafa dinleyecekleri bir yer bence, nitekim geneli de öyle..

Ve Marmaris... Buraya bayıldım. Benim tatil profilime en çok burası uyuyor. Sadece 1 gece gezebildiğim halde yine de çok sevdim. Hem kalabalık, hem mekan olarak çok sıcak, hem eğlenmek için bir sürü alternatifiniz var, ister sabaha kadar eğlence mekanlarına gidin, ister merkezinde gezin, birçok yemek yenecek yer seçeneğiyle, benim gibi hem eğlenceli hem dinlenceli tatil isteyenler için çook çok ideal.. Seneye yurtiçinde tatil yapacak olsak yine Marmaris'e gidip, her köşe bucağını gezmek isterim. Belediye Başkanı hangi partiden bilmiyorum ama gerçekten tebrik ediyorum.. Harika çalışmış..

Oğluma gelince çok eğlendi, çok oynadı, zaman zaman huysuzlandı, yerinde durmadığı anlar oldu ama inanın herşeye rağmen çok keyifliydi.. Ben çocuk küçük, durmuyor diye kendini eve kapatan annelerden değilim, olmayacağımı taa bebiğim doğmadan kendime söylemiştim.. İyi ki de böyleyim =)

900 küsür fotoğraf çektim, çekildim.. 41 tanesini Facebook'uma yükledim ancak sizinle sadece birkaç kare paylaşacağım =)








2 yorum:

  1. resimlerin hepsi birbirinden güzel:)bodruma geçen yıl gittim ama sezon sonu olduğu için o dönem çok sakindi demek ki sezonda gitmemek gerekiyo bu yıl tatile gidemedik ama önümüzdeki yıl fethiye ölüdenize gitmeyi düşünüyoruz

    YanıtlaSil
  2. Evet, belki de dediğin doğru.. Ben gittiğimde çok çok kalabalıktı.. Ölüdeniz de güzel.. Balayı için gitmiştik.. Özellikle de Saklıkent'e mutlaka gitmeni tavsiye ederim.. Ben çok keyif almıştım orada, suların içinde yürürken =)

    YanıtlaSil