22 Aralık 2012 Cumartesi

KIŞLIK BOT - ÇİZME ALMANIN ZAMANI GELDİ

Kışa girince yeni bir bot - çizme almak için bir süre alışveriş sitelerinde dolaştıktan sonra, görür görmez çok sevdiğim bu botu aldım.




 Aslında uzun bir çizme almaya niyetliydim ama bunu görünce fikir değiştirdim. Topukları diğer ayakkabılarıma göre biraz fazla uzun ;) Ama bu tarz topukların genellikle rahat olduğunu bildiğimden çok da tereddüt etmedim ve aynen beklediğim gibi oldu.. Rengi de ara bir renk olduğu için birçok kıyafetin altına uyum sağlar diye düşündüm.. Ayrıca bilen bilir ancak ben yeni keşfettim, ayakkabılarım İvana Sert'in sitesinden.. Kendisi özel seçtiklerini satıyor.. Bu da bence iyi bir avantaj aslında..

 Bunlar da sizlere fikir olsun diye seçtiklerim:
Yukarıdaki satın aldığım botu görmeden önce bunun farklı bir rengini almayı düşündüm ancak numarası kalmamıştı. Ayakkabının burnundan başlayan bağcıklar hoşuma gitti..
İnce topuklu olması yürümeyi zorlaştıracak olsa da, fermuar kısmını sevdim.

Fena değil bu da.. En azından birçok kıyafetle uyum sağlar diye düşündüm.


Bu ayakkabıyı da çok beğendim.

Üzerindeki imzadan da anlayacağınız üzere İvana Sert'in kendi tasarımı
Bu aralar iki renkli çizme botlar ilgimi çekiyor nedense.. Bu da gayet güzel bir model

Bu ayakkabı kesinlikle benim tarzım değil ama bu aralar çok sık rastlıyorum. Kendime yakıştıramıyor olsam da iyi bir kombinle fena durmuyor ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder