17 Mayıs 2013 Cuma

3. ANNELER GÜNÜM =)

Anneliğin güzelliğini bana her gün yaşatan canım yavrumla, anneler gününü 3. kez kutladım.
Şimdi tam 2.5 yaşında miniğim..
O artık bir bebek değil, zaten kendisi de kabul etmiyor bunu; Ağabey oldum ben diyor =)
Şımarıyor, küsüyor, gelip kocaman sarılıyor, öpüyor, yüzümü okşuyor..



1 yıl önce, ‘Bunlar ne zaman olacak?’ dediğim pekçok hayalimi gerçekleştirebiliyoruz miniğimle..
Ufacık bebekken, ne zaman büyüyecek de anne-oğul el ele tutuşup alışveriş merkezinde gezeceğiz, birlikte hamburger yiyeceğiz, sohbet edeceğiz diyordum.
Sonsuz şükürler olsun ki, hepsini yapabiliyoruz bugün..
...
Anneler günü olan geçtiğimiz Pazar sabahı, babasıyla erkenden uyanıp, bana sürpriz yaptı aşklarım..
Ben bir türlü uyanmayınca, hediyelerle yanıma geldiler..
Oğlumun ‘Anneeeciiiimm’ demesiyle gözümü açtım, sonra da incecik sesiyle ‘Süppiiizzz’ =)
Dünyaları verse değişmez insan o anın güzelliğini başka bir şeyle..
...
Canım annemin de anneler gününü unutmadık tabi ki, benim kutlama faslımdan sonra, akşama doğru anneme gittik. O da en az benim kadar mutlu oldu. Annelerin yeri bir başka.. Her gün yan yana olunmasa bile varlığı güç veriyor insana, bir sesini duymak yetiyor telefonda.. Rabbim hayırlı, sağlıklı, uzun ömür versin güzel aileme, herkesin ailesine..

..Vee Bunlar da hediyelerim. Ayakkabı oğluşumun, saat babasının hediyesi, ikisine de bayıldım =)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder