21 Mayıs 2013 Salı

BAHAR ALIŞ VERİŞİ

Dün iş çıkışı, Sabiha Gökçen Havalimanı'nın yakınındaki Viaport AVM'ye gitmeye karar verdik. Giden arkadaşlarımdan hep güzel ve outlet mağazaların bulunduğu bir yer olduğunu duymuştum. Ben gitmek için ancak fırsat bulabildim. Mağazalar açık alanda olduğu için, yaz aylarında gitmek daha akıllıca, zira kışın insan donar bence orada.



 İçerisinde kurbağa, kuğu ve ördeklerin bulunduğu süs havuzları ve etrafına kurulu restorantlarda gün boyu hiç sıkılmadan vakit geçirebilirsiniz. Tabii çocuklar da unutulmamış. Mini hayvanat bahçesi ve lunapark eğlenceli vakit geçirmek için yeterli.

Ben Mango outlet'i görür görmez hemen oraya girdim. birkaç gömlek, bluz ve pantolon aldım. Fiyatları normal mağazasındakilere göre daha düşük.. Sonrasında da Mudo'ya girdim, orada da son derece cazip indirimler vardı. Ama ben Mango'da o kadar çok vakit geçirdim ki, yorgunluktan Mudo'da kıyafet denemeye mecalim kalmadığından oradan alış veriş yapmadım..

Bugün bunu giydim =) Fiyatı:35 TL, Bilezik:4 TL

Gömleklerin tanesi: 40 TL

Bluz: 45 TL, Kolye:15 TL, Bilezik:6 TL

Pantolon 50 TL

Bunlarda 20 gün önce internetten aldıklarım:






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder