26 Temmuz 2013 Cuma

ÇOCUKLAR İÇİN EĞLENCELİ YEMEK - KAHVALTI TABAKLARI

Güzel anneler, fedakar anneler, çocuğu yemek yemeden boğazından rahat lokma geçmeyen çilekeş anneler..=) Evet sizlerden biri de benim.. Gittiği her yerde bir lokma daha alsın diye peşinde dört dolanan, yapmadığı şebeklik kalmayan, bin dereden su getiren... Kendime bu yüzden kızıyor olsam da, onun karnı doyunca ben açsam bile en lezzetli kuzuyu bitirmiş kadar doyuyorum =))

Gel gelelim bizde işe yarayan yönteme.. Bilenler bilir benim ufaklık 4 ay sonra 3 yaşında olacak ve süslü yemek tabakları gerçekten çok hoşuna gidiyor. Eğlenceli kahvaltı tabaklarını daha önce derlemiştim. Ve gerçekten sizden çok ilgi gördü. Bakmak isteyenler için tık tık.  Bu sayfada da yemek-kahvaltı karışık olarak Google amcadan fotoğrafları derledim.. İşte size çocuklar için eğlenceli, keyifli  yemek - kahvaltı - sebze- meyve tabakları =) Umarım minikler keyifle bol bol yer ;)
























1 yorum: