18 Temmuz 2013 Perşembe

TATİLE NEREYE GİTMELİ?

Bu yazın tatil programını yaptım. Tatile arabamızla gideceğimiz için Marmara bölgesindeki tatil yerleri önceliğimizdi. Önümdeki alternatifler arasından eleye eleye sonunda Gökçeada'da karar kıldım. Daha önce gidip görmemiş olmam da burayı seçmemde etkili oldu. Facebook'ta yaptığım mini ankette de sonuç

 Gökçeada çıktı =)

Aslında bu sene için yılın başında dışarıda bir tatil düşünüyordum. Eşim de Kıbrıs'a gitmeyi teklif etti. Ancak ben yıllık iznimin pekçoğunu oğlum için tükettiğimden pek iznim kalmadı..  kısacık iznimi dışarıda, yollarda geçirmek istemedim. Kısmetse seneye artık..

Gökçeada ile ilgili kısa bir araştırma yaptım internetten, oldukça sakin bir yer olduğu söyleniyor. Geçen yıl Datça'nın huzurundan şikayet eden ben bu yıl o huzura ihtiyaç duyuyorum =) Ayrıca snorkelle dalış yapmak için de son derece ideal bir yermiş..  Umarım bu tercihimle pişman olmam..

Tatilden bahsediyorken geçtiğimiz hafta Kocaeli'nde bir termal otelde yaptığımız 3 günlük tatilden de kısacık bahsedeyim. Aslında bu benim planladığım bir tatil değildi. Eşimin işyerinden toplantı ekibi organize etti. Organizasyon eşli olunca da gidiverdik oğluşla.. Termal otel arayanlar için 'The Ness'i tavsiye edebilirim.. Termal havuzu, hamamı, saunası, masaj odaları stres ve yorgunluklarından kurtulmak isteyenler için ideal. Yemekleri özellikle zeytinyağlıları ve tatlıları güzel. Biz gittiğimizde çocuklar için oyun alanı henüz hazırlanmamıştı ama hazırlanma aşamasındaydı.. Çocuklu aileler için bu detay son derece önemli..;)

Geçen seneki tatil yazım için tıklayınız

Bunlarda tatilde oğluşumla çekildiğimiz birkaç kare..


En sevdiğim rujum mahvoldu sayesinde =)

Kuzummmmm..

Araba delisi =)

Bu da Osmanlı'da Derin Devlet dizisinin setinden bir kare.. Oğluşumla tahta çıktık =)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder