30 Ağustos 2013 Cuma

SPOR VE DİYETE BAŞLADIM

Ramazan ayında az da olsa verdiğim kiloları, hemen sonrasında gittiğim tatilde misliyle geri alınca yeniden sıkı bir diyete girmek gerektiğini anladım.. Fazla kilolu olmamama karşın, ivedilikle sıkılaşmaya ihtiyaç duyuyorum :) Zira her geçen hafta bu ihtiyaç daha da artıyor.

Dün ani bir kararla internetten bir spor merkezi araştırdım ve evime yakın olan, hem de yalnızca bayanlara özel olduğundan rahat edebileceğim Portakal Spor Merkezi'ne kayıt oldum. Bugün (15 dk sonra) işten çıkıp spora gideceğim =) Her gün gidemesem de sonuç alabilmek için haftada en az 3 gün gitmem gerektiği söylendi. Fitness ve pilates yapacağım.. Bir de diyet listesi verdiler ancak ben o listeye uymayı düşünmüyorum..



Şöyle bir programım var;


Kahvaltımdan çok kısmıyorum. Hamur işi hariç, peynir, zeytin, tost.. O gün ne varsa yiyorum. Öğle yemeğinde 2 dilim kepek ekmeği, 1 büyük kase çorba, yağsız-tuzsuz salata yiyorum. Aralarda açlık hissedersem badem, fındık atıyorum ağzıma.. Şekersiz çayı istediğim kadar içiyorum.
Akşam da; 5.30'dan önce çalıştığım yerde ne yemek çıkarsa istediğim kadar yiyorum. Ancak akşam 6'dan sonra kesinlikle kalorili şeyler yememeye dikkat ediyorum. Sadece bir porsiyon meyve..

İşte böyle.. Bakalım ayın sonunda istediğim sonucu elde edebilecek miyim, göreceğiz ;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder