28 Kasım 2013 Perşembe

CANIM OĞLUM 3 YAŞINDA

Rabbimin verdiği en güzel hediyem.. Oğlum, canım, kanım.. Artık 3 yaşında..

9 Kasım olan doğum gününü yoğunluklar sebebiyle 1 hafta gecikmeli kutladık.. Çünkü bir pastayla geçiştirmek istemedim..

Doğrusu bu sene oğlum artık doğum günü olduğunun farkında ve mutlu olsun diye, biraz daha sıkı hazırlandım.. Öncelikle arabaları çok sevdiğinden işyerimden bir arkadaşın da yardımıyla araba temalı bir tasarım hazırladık..Ve ben bunları peçetelikler, bardak, tabak ve ikramlıklar için etiket olarak bastırdım.. Sonra pastamızı da temamıza uygun sipariş ettim.. Kırmızı ve siyah renklerin ağırlıklı olduğu konseptimizde balonları ve süslerimizi bu renklere uygun aldım.. Şükür ki, hem oğlumun çok mutlu olduğu, hem de içimize sinen güzel bir gün oldu..

Doğum günü menümüze gelecek olursak:
-Yaş pasta
-Mercimek köftesi
-Elmalı kurabiye
-Krem şantili muffin
-Kuru dolma
-Makarna salatası
-Peynirli börek
-Sakallı poğaça

Tariflerini zaman kısıtlığından şu an veremiyorum.. Ama uygun bir vakitte verebileceğimi ümit ediyorum =)

İşte bunlar da fotoğraflarımız:





Çocukları da unutmadık..

Her tarafı şeker hamuruyla kaplansın istemediğimden 3 şeklindeki yol fikrini buldum...

Muffinleri koymak için karton servisliğin kırmızısını bulamayınca, mavisi birazcık konsept dışı kaldı ;)

Peçeteliklerimiz



Biz poz verirken, oğlum da boş durmuyor ;)

Günün sonunda yorgun ancak, anneannesi ve babasının aldığı arabalarla uyuyan mutlu bir kuzucuk =)

1 yorum:

  1. Oğlunuza hayırlı ömürler dilerim.
    Umarım blogunuza devam edersiniz.

    YanıtlaSil